sâmbătă, 27 octombrie 2012

Ganduri in noapte… de Lacramioara Lacrima


In toate gandurile mele
A rasarit iaras’ o stea
Si luna blanda printre ele
C-un zambet mi-a soptit asa:
Maine va fi o zi frumoasa
In care tu vei fi cu mine
Iar noaptea acum imi e craiasa
A viselor ce sunt cu mine…
In linistea privirii tale
Cu care m-ai obisnuit
Stelele n-or plange iara
Ca stiu…pe tine te-am gasit.
Uite, cum stele iar se sting
Doar una sta si ma vegheaza
Si-o dragoste ce-o reaprind
E a ta si ma tot lumineaza…
Instinctul meu nu imi da pace
Caci, simt ca tu mult ma iubesti
Oricand si orisice as face
In gandul meu mereu traiesti…
Sa evadez in alta lume
Nici nu as vrea si nici nu pot
De cand cunosc eu al tau nume
Esti lumea mea cu dor cu tot…

Din toate gandurile mele
Un gand strabate prin abis
Pe cer sunt multe, multe stele,
Doar una este al meu vis…
Sclipeste ca intr-un spectacol
Culoare pura-n inimioara
Ce straluceste in color
Faptura-mi toata se-nfioara
C-acolo undeva…departe
Exist-un suflet bland si bun
Care-si doreste atat de aproape
Sa-mi fie mie pe-orice drum,
Imboboceste-n mine-o raza
A noptii care sta la panda
Nici luna nu prea mai ofteaza
Din luna ei imi da lumina…
Camasa stelei lucitoare
Pe care vreau sa o culeg
E calda si-ntr-o-mbratisare
Ma regasesc…ma reculeg…
Iubite…este steaua noastra
Ma-ntreb daca tu o privesti
In orice noapte ce-i albastra
Transmite-i cat tu ma iubesti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu