sâmbătă, 27 octombrie 2012

Eu te-am iubit de Iurie Osoianu

...eu te-am iubit, amanta mea lascivă 
așa cum niciodată n-am iubit 
și azi la Iași , la sfânta Paraschivă 

rog îndurare c-am păcătuit...

eu te-am iubit, amanta mea zglobie
copilă dragă sufletului meu
și dacă a iubi e blasfemie
ce e atunci credința-n Dumnezeu?!!

eu te-am iubit, amanta mea-ntelegătoare
cu păr bălai și ochi verzui, de vis
zămbind acelor declarații sfidătoare
-că nu mai plec , că gata, m-am decis...

eu te-am iubit amanta mea târzie
simțind că sunt și eu iubit
știam că nu-mi vei fi nicicând soție
că îmi vei fi - să mint am îndrăznit

...eu te-am iubit, amanta mea lascivă
așa cum niciodată n-am iubit
și azi la Iași , la sfânta Paraschivă
rog îndurare c-am păcătuit...

25 octombrie 2012

Moscova

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu